Licentie meldingen

Vind hier alle vragen romdom het verlengen van je licentie of de meldingen in Intramed.

Tijdens de jaarovergang kun je ook een van deze meldingen krijgen.

 

Deze melding krijg je wanneer je meer zorgverleners hebt staan in het medewerkersoverzicht (systeem > organisatie > medewerkers), dan dat je licenties hebt (systeem > organisatie > praktijkgegevens > licenties). De melding geldt alleen voor de medewerkers met de functie: therapeut.

Een extra zorgverlener kun je hier aanvragen.

Je mag 30 dagen meer zorgverleners in Intramed hebben staan. Dit is bijvoorbeeld handig bij het wisselen van zorgverleners. Na 30 dagen kun je geen wijzigingen meer aanbrengen. Negeer deze melding dus niet!

              

Deze meldingen ontvang je als de geldigheidsdatum van je licentie gaat verlopen. Dit kan te maken hebben met openstaande facturen of betalingen die nog niet zijn verwerkt.

Bij een automatisch incasso verlengen wij op tijd je licentie. Bij handmatige betalingen duurt de verwerking een aantal werkdagen voordat je licentie wordt verlengd.

Heb je vragen over je factuur? Kijk dan hier.
Zodra de betaling is verwerkt en de nieuwe licentie klaar staat, ontvang je in Intramed een melding, en een aparte email.

Je kunt altijd controleren of er een nieuwe licentie beschikbaar is via: 
Systeem > organisatie > praktijkgegevens > licenties
Klik daarna op de knop ‘licentie nu ophalen‘.

Let op: zodra je licentie is verlopen, kun je geen wijzigingen meer aanbrengen. Negeer deze melding dus niet!
In bijzondere situaties heb je van ons een tijdelijke licentie gekregen met een korte geldigheidsdatum. Neem hiervoor contact op met de administratie.

 

Deze melding krijg je als de geldigheid van je licentie is verstreken. Er zijn nu functies uitgeschakeld, zoals het declareren. Dit kan te maken hebben met openstaande facturen of betalingen die nog niet zijn verwerkt.
In bijzondere situaties heb je van ons een tijdelijke licentie gekregen met een korte geldigheidsdatum die nu is verstreken. Neem hiervoor contact op met de administratie.

Je kunt altijd controleren of er een nieuwe licentie beschikbaar is via:
Systeem > organisatie > praktijkgegevens > licenties
Klik daarna op de knop ‘licentie nu ophalen‘.

 

Het licentienummer ontstaat uit een aantal vaste en unieke waardes: straat en huisnummer, geldigheidsdatum, aantal zorgverleners, en de aangevinkte modules. Je krijgt deze melding als deze niet identiek zijn aan de gegevens die je hebt ontvangen. Controleer goed of alle gegevens hetzelfde zijn met de juiste vinkjes.

Wil je het adres aanpassen dan geef je dat door in Mijn Intramed.
Klopt het aantal zorgverleners niet, dan kan je dat hier doorgeven.

 

De laatst uitgegeven licentie staat in Intramed. Als dit niet de juiste is, kan dit met de betaling te maken hebben.
Zodra de betaling is verwerkt en de nieuwe licentie klaar staat, ontvang je in Intramed een melding en apart een email.

Je kunt altijd controleren of er een nieuwe licentie klaar staat via: Systeem > organisatie > praktijkgegevens > licenties
Klik daarna op de knop ‘licentie nu ophalen‘.

 

Afgelopen jaar heb je een nieuw licentienummer ontvangen bij bijvoorbeeld een verlaging.
Wanneer deze niet in Intramed is opgenomen, ontvang je nu deze melding. Klik hier op overnemen.