Veel gestelde vragen die je misschien ook interessant vindt.
Niet al mijn patiënten worden gecontroleerd met een COV-controle
Als je de COV-controle via de agenda hebt uitgevoerd, komt dat waarschijnlijk doordat de betreffende patiënt buiten de ingestelde filters valt. Pas de filters aan, zodat de patiënt wel gecontroleerd wordt.
Via menu [Bestand], [Agenda] kun je via de knop ‘Opties’, optie ‘Controle op Verzekeringsrecht’ een COV uitvoeren. In het scherm ‘Controle op Verzekeringsrecht’ kun je filters instellen.
Als de patiënt binnen de filters valt maar toch niet gevonden wordt, ligt dat waarschijnlijk aan het veld ‘Max dagen vorige COV’. Dit staat voor het maximum aantal dagen nadat de laatste controle is uitgevoerd. Als een patiënt niet meegenomen wordt, is de laatste COV-controle voor deze patiënt waarschijnlijk korter geleden uitgevoerd.
Let op: VECOZO hanteert een limiet op het aantal COV’s dat je mag uitvoeren. Houd hier rekening mee wanneer je een COV-check doet voor al je patiënten.