Hoe kan ik administratie kosten invoeren voor aanmaningen?

In Intramed kun je in een aanmaningstraject administratie kosten instellen.
Dat kun je doen voor de hele praktijk (in de systeemgegevens), maar daar kun je van afwijken voor een of meer medewerkers (in de medewerkerskaart). Op beide plekken kun je administratiekosten invullen.

Ga naar menu [Systeem], [Organisatie], [Systeemgegevens], tabblad ‘6. Aanmaningstraject’ of
Ga naar menu [Systeem], [Organisatie], [Medewerkers], dubbelklik op de betreffende medewerker en ga naar tabblad ‘6. Aanmaningstraject’.
Dubbelklik op een regel (termijn) in de tabel. Vul in het scherm ‘Aanmaningstraject’ het veld ‘Administratiekosten’ in. Herhaal dit zo nodig voor de andere regels (termijnen).

Let op! Wanneer er bij alle termijnen administratiekosten is ingevuld, telt Intramed de bedragen bij elkaar op.
Bijv. termijn 1 administratie kosten 5 Euro, en bij termijn 2 administratiekosten 5 Euro, dan wordt de 5 Euro van termijn 1 erbij opgeteld en dat maakt samen 10 Eruo.
En als je het bij alle drie ingevuld hebt worden al de drie bedragen van deze termijn bij de laatste opgeteld.