Als je al een bestaand contract hebt waaraan je de gemeente wilt toevoegen voer je de volgende stappen uit:

  1. Ga naar ‘Bestand’, ‘Contracten’
  2. Zoek het contract waar je een gemeente aan wilt toevoegen en dubbelklik op het contract.
  3. Je ziet het scherm ‘Contract’ met onderin de rubriek ‘Verzekeraars’, ‘Deelnemers’ en ‘Codelijsten’. Tabblad ‘a. Verzekeraars’ is geselecteerd.
  4. Onderaan tabblad ‘a. Verzekeraars’ staat de lijst van gemeenten die al aan het contract zijn toegevoegd. Om hier een extra gemeente aan toe te voegen:
  5. Klik in de lijst
  6. Klik op de groene plus Groene plus invoegen
  7. Klik op het pijltje omhoog (Knop pijl naar selectievenster), in de kolom ‘Verzekeraar’.
  8. Kies nu de gemeente om toe te voegen aan het contract en klik op ‘OK’. Als de gemeente die je zoekt niet in de lijst staat, is deze nog niet toegevoegd aan Intramed.
  9. De regel is toegevoegd. Klik op opslaan Knop opslaan of (F5).
  10. De gemeente is nu toegevoegd aan het contract.
  11. Bewaar het contract.

Voor meer informatie over het aanmaken van een nieuwe gemeente of het aanmaken van een nieuw contract voor een gemeente, kijk je op deze pagina.