Samenvoegen, overnemen of splitsen van je praktijk
Wijzigingen m.b.t. je praktijk kan je hier aan ons doorgeven.
Samenvoegen praktijken
Laat het ons weten als jouw praktijk samengaat met een andere praktijk die ook Intramed gebruikt. Op het formulier geef je aan welke debiteur verder gaat, de andere debiteur(en) worden stopgezet. In de bevestiging staat hoe deze debiteur(en) de data veilig kunnen bewaren.
Het formulier moet door alle betrokken partijen worden ondertekend. Vervolgens passen wij de gegevens aan en voorzien je van de nieuwe/ juiste licentiegegevens. Er vindt geen verrekening plaats van betaalde en openstaande facturen.
Conversieaanvraag: Wij adviseren om de huidige administraties samen te voegen. Vul hiervoor het conversieformulier in en kies voor ‘samenvoegen administraties’. Hiermee geef je toestemming dat wij de administraties mogen bewerken.
Opsplitsen praktijk
Gaan beide eigenaren van de praktijk zelfstandig verder? Laat het ons weten. De splitsing heeft tot gevolg dat er in feite twee nieuwe praktijken ontstaan waarvan één praktijk een nieuwe omgeving en licentie van Intramed nodig heeft.
Het formulier moet door alle betrokken partijen worden ondertekend. Vervolgens passen wij de gegevens aan bij de huidige debiteur en maken een nieuwe debiteur aan met een eigen online omgeving. Er vindt geen verrekening plaats van reeds betaalde en openstaande facturen.
Conversieaanvraag: Wij adviseren om de huidige administraties samen te voegen. Vul hiervoor het conversieformulier in en kies voor ‘splitsen administratie’. Hiermee geef je toestemming dat wij de administraties mogen bewerken.
Overname praktijk
Wordt je praktijk overgenomen, dan zijn er 2 opties:
1. De nieuwe praktijk/eigenaar is al klant bij Intramed: in dit geval gaat het om een samenvoeging van praktijken. Vul hiervoor het formulier in wat staat bij ‘samenvoegen prakijken (associatie)’.
2. De nieuwe praktijk/eigenaar werkt nog niet met Intramed: voor deze overname vul je onderstaand formulier in.
Het formulier moet door alle betrokken partijen worden ondertekend.
Voor de nieuwe eigenaar maken wij een nieuw debiteur aan met een eigen online omgeving .
Indien de huidige eigenaar meer tijd nodig heeft om de administratie af te handelen, bieden wij de mogelijkheid voor een kwartaal verlenging.
Er vindt geen verrekening plaats van reeds betaalde facturen.
Conversieaanvraag: Wij adviseren om de huidige administratie op te schonen. Vul hiervoor het conversieformulier in en kies voor ‘boekhoudconversie’.