Intramed Expert

Zoek hier
Generic filters

Bij het inloggen krijg ik de volgende melding: “Btrieve 94”

Deze melding komt veelal voor bij netwerkadministraties. In de meeste gevallen lost het resetten van Pervasive/Actian op de hoofdcomputer en op de client het probleem op.

Ga op de computer waar de Btrieve melding voorkomt naar het startmenu van Windows en zoek naar “Services”. Open de Services door er op te klikken. Zoek naar “Pervasive/Actian PSQL Workgroup Engine”. Klik met de rechtermuisknop op de regel en kies voor “Opnieuw starten”. Als het opnieuw opstarten gelukt is sluit je het scherm “Services”. Start nu Intramed opnieuw en probeer in te loggen. Krijg je bij het inloggen nog steeds de Btrieve melding, herhaal dan bovenstaande actie ook op de hoofdcomputer.

Let op: Zorg ervoor dat niemand meer in Intramed werkt voordat je de actie uitvoert op de hoofdcomputer!

Start nu Intramed op de client opnieuw op en probeer weer in te loggen. Mocht de Btrieve melding dan nog verschijnen neem dan contact op met de systeembeheerder. Wij raden aan dat de systeembeheerder de gebruikersrechten controleert van de (Intramed)netwerk-map.