Welkom op Intramed Expert!
Het kenniscentrum van Intramed

Bij het inloggen krijg ik de volgende melding: “Het bestand WBTRV32.DLL is niet gevonden”

Om Intramed te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om het softwareprogramma Pervasive geïnstalleerd te hebben. Of dat bij jou ook geregeld is, kun je controleren in het configuratiescherm van Windows.

Je kunt het configuratiescherm vinden door in het startmenu van Windows te zoeken naar “configuratiescherm”.
In het configuratiescherm klik je op “programma’s en onderdelen”; er wordt een lijst getoond met alle programma’s die geïnstalleerd zijn.
Controleer of je Pervasive (tot versie 11) of Actian (vanaf versie 12) in de lijst ziet staan.
Staat Pervasive of Actian niet in de lijst, start dan de installatie-CD van Intramed en installeer Pervasive / Actian of stuur een e-mail naar onze helpdesk voor een link om de Pervasive software te kunnen downloaden.
Mocht Pervasive al geïnstalleerd zijn, herstart dan jouw computer en probeer, nadat het systeem weer opgestart is, opnieuw in te loggen in Intramed.

Let op: als het een client-installatie van Pervasive/Actian betreft, dan moet dit de 32-bits versie zijn. De 64-bits versie wordt niet ondersteund door Intramed!