Veelgestelde vragen die je misschien ook interessant vindt.
Hoe stel je de duur van een eerste online afspraak in?
De eerste afspraak die online ingepland wordt kan een aparte duur hebben. Dit kun je op verschillende manieren instellen.
Voor de hele praktijk in een keer:
- Klik op menu [Systeem], [Organisatie], [Systeemgegevens], tabblad ‘5. Agenda’.
- Op dit tabblad is het veld ‘Duur eerste online ingeplande afspraak:’ beschikbaar.
- Typ het aantal minuten in die gereserveerd moet worden voor een eerste afspraak bij een nieuwe klacht
- Bewaar de gegevens.
Is de duur van een eerste behandeling niet gelijk bij elke medewerker in de praktijk? Stel de duur dan per medewerker in.
Duur per medewerker:
- Klik op menu [Systeem[, [Organistatie], [Medewerkers].
- Dubbelklik op de medewerker waarbij je de duur wilt instellen.
- Klik op tabblad ‘6. Agenda’.
- Op deze plek is het veld ‘Duur eerste online ingeplande afspraak:’ beschikbaar.
- Typ het aantal minuten in die gereserveerd moet worden voor een eerste afspraak bij een nieuwe klacht.
De tijdsduur die je ingesteld hebt wordt meegegeven aan de voorlopige afspraak die via de praktijkwebsite ingepland wordt. Daarnaast wordt rekening gehouden met de tijden die op de praktijkwebsite getoond worden. Wanneer je bijvoorbeeld een duur van 60 minuten ingesteld hebt bij de eerste online ingeplande afspraak en je hebt een online inplanbaar blok van 10:00 – 12:00 uur (met interval van 30 minuten), is 11:00 de laatst mogelijk inplanbare tijd voor die patiënt