Hoe voeg ik een nieuwe gemeente toe?

Voordat je de contracten kan aanmaken, moeten eerst alle gemeente(s) zijn toegevoegd aan Intramed. In Intramed wordt een gemeente op dezelfde manier ingevoerd als een verzekeraar. Dit doe je als volgt:

  1. Ga naar het menu ‘Bestand’, ‘Verzekeraars’
  2. Druk op de  Groene plus invoegen om een nieuwe gemeente toe te voegen.
  3. Kies bovenin bij ‘Soort’ voor ‘Gemeente’.
    Scherm Gemeente aanmaken
  4. Kies vervolgens bij het veld ‘Gemeentecode’, de gemeente die je wilt toevoegen.
    Scherm Gemeente aanmaken
  5. Vul bij ‘Declaratiemethode’, ‘Online’ in.
  6. Vul bij ‘Decl. Online dienst’ de dienst voor declareren naar Vecozo in.
  7. Vul bij ‘Debiteurenrekening’ een rekeningnummer in
  8. Vul bij Verzamelstaat een verzamelstaat in.
  9. Alle overige velden hoef je niet te wijzigen.
  10. Sla de gegevens op (F5).

Je hebt nu een gemeente toegevoegd, die kan gekozen worden bij de contracten.

Meer informatie hoe je een contract voor een gemeente aanmaakt en hoe je een gemeente toevoegt aan een bestaand contract; klik hier.