Ik krijg de foutmelding “SendAsDenied”, wat moet ik nu doen?

Op het moment dat je de foutmelding “SendAsDenied” in Intramed krijgt, kan dit betekenen dat het e-mailadres van de praktijk, niet overeenkomt met het e-mailadres in het veld “Gebruikersnaam” bij de “E-mailinstellingen”.

  • Ga naar [Systeem] > [Organisatie] > [E-mailinstellingen]. Controleer hier welk e-mailadres is ingevuld bij “Gebruikersnaam”.
  • Ga vervolgens naar [Systeem] > [Organisatie] > [Praktijkgegevens]. Controleer of hetzelfde e-mailadres hier ook is ingevuld.
  • Wijzig het e-mailadres indien nodig, zodat beide velden overeenkomen.
  • Probeer het daarna opnieuw.

Mocht de bovenstaande oplossing het probleem niet verhelpen, dan is de verzendende partij mogelijk niet gemachtigd om e-mails te verzenden namens het opgegeven e-mailadres. Dit moet correct worden ingesteld in Azure door je systeembeheerder of websitebeheerder.