Veelgestelde vragen die je misschien ook interessant vindt.
Ik krijg de foutmelding “SendAsDenied”, wat moet ik nu doen?
Op het moment dat je de foutmelding “SendAsDenied” in Intramed krijgt, kan dit betekenen dat het e-mailadres van de praktijk, niet overeenkomt met het e-mailadres in het veld “Gebruikersnaam” bij de “E-mailinstellingen”.
- Ga naar [Systeem] > [Organisatie] > [E-mailinstellingen]. Controleer hier welk e-mailadres is ingevuld bij “Gebruikersnaam”.
- Ga vervolgens naar [Systeem] > [Organisatie] > [Praktijkgegevens]. Controleer of hetzelfde e-mailadres hier ook is ingevuld.
- Wijzig het e-mailadres indien nodig, zodat beide velden overeenkomen.
- Probeer het daarna opnieuw.
Mocht de bovenstaande oplossing het probleem niet verhelpen, dan is de verzendende partij mogelijk niet gemachtigd om e-mails te verzenden namens het opgegeven e-mailadres. Dit moet correct worden ingesteld in Azure door je systeembeheerder of websitebeheerder.