Veelgestelde vragen die je misschien ook interessant vindt.
Melding: “Item not found” bij het ophalen van retourinformatie
Op dit moment kan het voorkomen dat je bij het ophalen van retourinformatie de melding “Item not found” ontvangt.
Dit heeft te maken met een recente wijziging in de verwerking van declaraties door de verzekeraars VGZ, ONVZ, Menzis, Zilveren Kruis en Zorg & Zekerheid. Door deze wijziging wordt het retourbestand soms aangepast, waardoor het niet meer overeenkomt met het bestand dat Intramed probeert op te halen. Dit probleem doet zich voornamelijk voor bij ZorgTopics-declaraties.
De verzekeraars zijn hiervan op de hoogte en zullen dit hopelijk z.s.m. oppakken.
Tijdelijke oplossing
Tot die tijd adviseren wij om de volgende werkwijze te gebruiken:
- Lees de retourinformatie in via Vecozo.
- Verplaats het declaratiebestand in Intramed van tabblad “2. Verzonden declaraties” naar tabblad “4. Afgehandelde declaraties” via de knop [Markeer als afgehandeld].
- Op deze manier kun je het bestand, indien nodig, crediteren, aanpassen en opnieuw indienen.