Melding “Licentie gaat verlopen”

In december is de factuur betreffende de servicekosten voor 2025 naar je gemaild. De betalingstermijn is (bijna) verstreken. Afhankelijk van je contract betreft dit een jaar- of kwartaalfactuur. Als er een automatisch incasso is afgegeven is alles al voor je geregeld, en wordt je licentie automatisch op tijd verlengd.

Nieuwe Licentie
Deze kun je ophalen in Intramed via het menu [Systeem], [Organisatie], [Praktijkgegevens]. Ga naar tabblad “2. Licentie” en druk op de knop: “Licentie nu ophalen”.

De gegevens worden ook gemaild naar de contactpersoon met als onderwerp “Nieuwe Intramed licentiesleutel“.

Indien de factuur nog niet is betaald krijg je nu de melding in Intramed dat de licentie gaat verlopen. Op 1 februari verloopt de licentie, en kun je Intramed niet meer gebruiken met de oude licentie. Zodra de betaling van de factuur is verwerkt ontvang je van ons de nieuwe licentiegegevens voor 2025.

Factuur niet ontvangen
Mocht je de factuur nog niet hebben ontvangen, kun je een overzicht van al je facturen terugvinden in Mijn Intramed. Staat de factuur voor 2025 hier niet bij, stuur dan een mail naar administratie@intramed.nl, onder vermelding van je debiteurnummer.

Wil je de manier van factureren aanpassen, bijvoorbeeld via incasso, of een ander mailadres? Dat kun je allemaal eenvoudig regelen via onze website.

Met vriendelijke groet,

Team Intramed