Intramed Expert

Zoek hier
Generic filters

Hoe kan ik instellen welke nota lay-out er wordt gebruikt voor het declareren?

Op tabblad ‘3. Nota instellingen’ van de systeemgegevens kunt u nota lay-outs instellen die gelden voor alle medewerkers. Hier kunt u per medewerker van afwijken via tabblad ‘4. Declareren’ van de medewerkergegevens. Op tabblad ‘7. Codelijstinstellingen’ van een medewerker kunt u ook nog per codelijst een aparte nota lay-out instellen.

Het nota-ontwerp voor nota’s en creditnota’s kunt u instellen bij de systeemgegevens. Ga daarvoor naar menu [Systeem], [Organisatie], [Systeemgegevens], tabblad ‘3. Nota instellingen’. De nota lay-outs die u hier instelt gelden voor alle medewerkers. U kunt een lay-out instellen voor elk type nota.

U kunt ook per medewerker een nota-ontwerp instellen. Ga daarvoor naar menu [Systeem], [Organisatie], [Medewerkers] en dubbelklik op de betreffende medewerker. Ga naar tabblad ‘4. Declareren’ om een nota lay-out in te stellen.

U kunt ook nog een aparte nota lay-out instellen voor een specifieke codelijst (bijvoorbeeld een niet-nagekomen afspraak). Dat doet u op tabblad ‘7. Codelijstinstellingen’ van de medewerkergegevens. Druk op de toetsen ‘Ctrl’ + ‘Ins’ of klik op het icoon Formulier toevoegen - Intramed en vul de velden in.