Intramed Expert

Zoek hier
Generic filters

Ik krijg de melding dat de pagina niet gevonden kan worden, maar mijn internet werkt gewoon.

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben afhankelijk van het type Intramed OnLine account dat je hebt. Als je een dynamisch account hebt, kan het zijn dat de VPN (programma genaamd Sophos) niet aan staat. Zie je rechts onderin een “stoplicht” icoontje? Is de status rood? Dan moet je nog verbinding maken (via rechtermuisklik op het icoon en klik op “Verbinden”). Staat het op oranje en je ziet geen inlog scherm of de status is groen en de website laadt nog steeds niet, dan moet de VPN afgesloten worden en opnieuw worden opgestart. Afsluiten doe je via rechtermuisklik op het icoon, “Afsluiten”. Zodra de VPN Sophos is afgesloten kan je deze weer starten door in het startmenu van Windows te zoeken naar “Sophos”.

Heb je een basis account, dan kan het zijn dat je IP-adres is veranderd waardoor je niet meer op onze website kan komen. In dit geval kan je hier je nieuwe ip-adres doorgeven.  Intramed OnLine zal dan het IP-adres op werkdagen binnen 24 uur toevoegen. Om te controleren wat jouw IP-adres en provider is ga je naar: www.watismijnip.nl.