Veel gestelde vragen die je misschien ook interessant vindt.
Ik wil niet dat mijn medewerkers overal bij kunnen, hoe kan ik hun rechten instellen / beperken?
Elke medewerker behoort tot een gebruikersgroep (instellen op tabblad 1 van de medewerkergegevens). Voor elke gebruikersgroep kun je specifieke gebruikersrechten instellen (via menu [Systeem], [Organisatie], [Groepen]).
In een groep zijn er 2 tabbladen beschikbaar: “1. Algemeen” en “2. Acties”.
Op tabblad “1. Algemeen” staan alle onderdelen van het programma waarbij aangegeven kan worden of deze geraadpleegd (R), gewijzigd (W), toegevoegd (T) of verwijderd (V) mogen worden. Aangezien veel processen op de achtergrond aan elkaar gelinkt zijn, raden wij aan hier zelf géén wijzigingen aan te brengen zonder eerst te overleggen met ons Service Centrum.
Op tabblad “2. Acties” staan de menu-opties van Intramed. Op dit tabblad kun je menu-onderdelen verbergen voor de betreffende gebruikersgroep, door het onderdeel uit te vinken. Dit geeft als resultaat dat de gebruikers gekoppeld aan deze groep deze menu-opties niet meer kunnen zien.
Voor meer informatie over gebruikersgroep toevoegen of wijzigen kun je terecht in de help.