Administratieve wijzigingen

Je vind hier een overzicht van alle administratieve zaken. De meest zaken kun je zelf regelen via Mijn Intramed, of via de website. Ben je nog niet eerder ingelogd, dan vind je hier meer uitleg om het klantportaal in gebruik te nemen.

Afbeelding van een medewerker op het Service Centrum van Intramed

Facturatie

Hier vind je alles wat je wilt aanpassen rondom de facturatie van Intramed aan jouw praktijk.

Licentie

Hier vind alles romdom het verlengen van je licentie of de meldingen in Intramed.

Wijzigingen - pakket

Pas het aantal zorgverleners, accounts en/of administraties aan of geef naamswijzigingen door.

Opleidingen

Informatie en een overzicht van cursussen, bijeenkomsten en e-learnings.

Wijzigingen - praktijk

Geef wijzigingen door m.b.t. je praktijk  (adres – samenvoegen, overnemen en splitsen – contactpersoon - opzeggen)

Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoorden op vragen die vaak aan ons gesteld worden.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan contact op met ons Service Centrum. Onze experts helpen je graag verder!

Service Center Status