De klantbijeenkomsten zijn er weer!

In mei en juni trekken we weer het land in voor een nieuwe reeks klantbijeenkomsten. Op 20 mei27 mei en 17 juni ben je van harte welkom op een van onze bijeenkomsten. We nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen binnen Intramed, delen praktische tips & tricks, en laten gastsprekers aan het woord die hun ervaring en expertise met ons delen. 
Mis het niet: het aantal plekken is beperkt!

Tijdens de klantbijeenkomsten delen we praktische tips & tricks die je direct in je werkzaamheden kunt toepassen. Daarnaast besteden we aandacht aan innovaties zoals Intramed web en andere belangrijke onderwerpen voor jou als zorgverlener. We kunnen je vertellen dat Jelle en Pjotr van HealthTrain(MijnZorgApp) als gastsprekers aanwezig zijn. Zij delen hun visie op digitale ondersteuning in de zorg. Kijk voor het volledige programma op de aanmeldpagina.

Tot slot is er ook ruimte om al je vragen te stellen aan ons team – tijdens de pauze en na afloop van de bijeenkomst. 

De eerste bijeenkomsten staan al gepland en jij kunt erbij zijn!. Schrijf je nu in voor een van de volgende data:

  • Dinsdag 20 mei – avond – Apeldoorn
  • Dinsdag 27 mei – middag & avond – Moordrecht
  • Dinsdag 17 juni – avond –Spaarnwoude

De bijeenkomsten in Moordrecht vinden plaats op ons eigen kantoor. Een mooie gelegenheid om eens een kijkje achter de schermen te nemen! 

 

We willen zoveel mogelijk van jullie de kans geven om een klantbijeenkomst live bij te wonen. Daarom onderzoeken we of er voldoende belangstelling is voor sessies in omgeving Roermond, Almelo en Drachten. Laat het ons weten via dit interesseformulier. Bij voldoende aanmeldingen organiseren we ook daar een sessie!

Let op: dit is nog geen definitieve aanmelding. We plannen deze bijeenkomsten alleen bij voldoende belangstelling.