9340 – ProductCode in de Prestatie is niet gelijk aan ProductCode in het ToegewezenProduct (TR340)

Deze melding houdt in, dat de ProductCode die gedeclareerd wordt, niet gelijk is aan de ProductCode die in de toewijzing staat. Als de productcode in de behandelserie wél klopt, maar de productcode in de toewijzing niet goed blijkt te zijn, dan moet er een wijzigingsbericht of een nieuw verzoek ingediend te worden bij de gemeente.

Oplossing:

  1. Crediteer de declaratie
  2. Ga naar de behandelserie van de patiënt.
  3. Kies het zorgproduct met de juiste ProductCode.
  4. Sla de wijziging op.
  5. Declareer opnieuw.

Als je de ‘ProductCode’ nog helemaal niet in Intramed hebt staan, maak dan een zorgproduct aan. Klik hier voor uitleg, hoe je dat doet.’

Technische Regel:

TR340: ‘ProductCode’ in prestatie moet gelijk zijn aan ‘ProductCode’ in het ‘ToegewezenProduct’ als deze opgenomen is. Als de ‘ProductCode’ in de ‘Toewijzing’ gevuld is, dan moet in het declaratiebericht in de prestatie de toegewezen ‘ProductCode’ overgenomen worden.